.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سفر کاري مديران دولت در کيش و حواشي تشريفاتي آن

در حالي که يکي از شاخصه‌هاي دولت نهم، ساده زيستي است و مردم نيز در اغلب اقدامات دولتمردان ارشد کابينه دکتر احمدي‌نژاد، اين موضوع را به عينه دريافته‌اند، عملکرد برخي مسئولان در مخالفت و ضديت جدي با آرمان‌هاي دولت نهم است.

به گزارش تابناک ، چندي پيش، برخي از مديران مناطق آزاد تجاري با عنوان افتتاح ده پروژه منطقه آزاد تجاري کيش به دعوت مدير عامل اين منطقه به اين جزيره سفر کرده و حاشيه‌هاي پررنگتر از متني به جاي گذاشته‌اند.
مديران مدعو عبارت بودند از دکتر محمود صلاحي، مشاور رئيس‌جمهور در امور مناطق آزاد، مديران ستادي دبيرخانه مناطق آزاد و مديران مناطق آزاد قشم، چابهار، ارس و اروند، که با جمعيتي بالغ بر پنجاه نفر، در اتفاقي خارج از روال به همراه خانواده‌هاي خود، چند روزي را ميهمان مدير عامل منطقه کيش بودند.

بنا بر اين گزارش، جمعيت مذکور که چند روزي را مهمان مديران کيش بودند، در حالي در پوشش افتتاح چند پروژه با خانواده خود سفر کاري، تفريحي را ترتيب داده‌اند که نگاهي به برنامه‌هاي انجام شده، نشان مي‌دهد چه هزينه‌هاي سرسام آور و سفر کاري(!) سرشار از تشريفات در جزيره کيش برگزار شده است. خودرو‌هايي که از سوي مديريت کيش به ميهمانان داده شده بود، ضيافت شام روي کشتي مجلل «آرتميس» که براي هر نفر نزديك به پنجاه هزار تومان رقم خورده است، گشت و گذار در پارک دلفين‌ها که بليت آن براي عموم بيست هزار تومان است و اسکان در مکان‌هايي که براي هر نفر، شبي هفتاد هزار تومان به صورت آزاد و در صورت مدير بودن به صورت نيم بها هزينه مي‌شود، پذيرايي‌هاي گوناگون از خوان کرم مديران کيش و بسياري هزينه‌هاي ديگر که از جيب بيت‌المال و در نهايت تشريفات و استفاده از امکانات مجللي كه نصيب سفر کاري مديران محترم و خانواده‌هاي گرامي‌شان شده است.

نکته جالب توجه اين‌که مواردي از اين قبيل نشان داده است که دکتر احمدي‌نژاد به شدت با اين گونه بريز و بپاش‌هاي مديران برخورد و هرگونه مماشات با اسراف‌کنندگان از بيت‌المال را گناهي نابخشودني تلقي كرده و دستور رسيدگي به موضوع و برخورد با آن را داده است و مشخص نيست که چنين مهماني که در سال‌هاي عمر دولت نهم در جزيره کيش سابقه نداشته، با چه مجوزي برگزار شده است؟!


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 14 شهريور 1387
دفعه دیگه به دوبی میروند تا شما نتوانید مزاحم شوید ...

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.098 seconds.